Witamy wszystkich na naszym blogu

;))


poniedziałek, 17 maja 2010

II trening za nami !! :)



Tak więc w sobotę przed 13:00 wyruszylismy na kolejny trening na Pogorii.
Szybko przebrałam się w piankę i nie marnując czasu wybralimy się na plaże zaczynając szkolenie.


Początkowo ćwiczylismy:

- ładne wejcie,
-wbieganie do wody przewodnika z psem na równi,




-team swimming


-opływanie


-aport ;)




Było bardzo fajnie dużo sie nauczylimy i dostalimy wskazówki do nadrobienia zaległosci. Barti oczywicie w niebowzięty bo mógł sobię poplywać, a potem jeszcze Jego druga ulubiona sprawa panierka ;p czyli piasek,
Pod koniec byly próby skakania z łódki Bartleja, poczatkowo bylo ciężko wogl go wsadzić na nią ale potem już szło całkiem nieźle, bardzo ładnie skakal bylam z niego strasznie dumna ;* Mój kochany synalek xd Fotek nie mam bo tata się zagapił.
Ogólnie fajnie się skupial co przy psach nie zawsze jest u niego możliwe, gdyby nie te jego cyrki gdy rodzice odeszli było by suiper. Caly trening zaliczam do bardzo udanych ;-)

Po przyjeździe na szybko sobię zjadłam i poszłam z Bartim na psią paradę organizowaną u nas w Jaworznie ;p

I na koniec Bartisiasty w kwiatach ;)



Zapraszamy wszystkich do głosowania ;)

http://klub.pies.pl/video/gallery/Barlej-

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty widze masz moj blog ale nie wiedzialam ze Ty masz jakis... nie chwalilas sie!

    juz Cie dodaje do linkow i zagladaj komentuj u nas! 29 maja wracam na dogo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz na dole ze cie na jamnikach mozna znalesc a juz tak dawno tam nie bylas :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz sprzęt no proszę :D
    W końcu zajęcie w którym Barti się może spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, pięknego masz psa !
    życzę Ci udanych wakacji.

    Pozdrawiam serdecznie.

    biglovemydogs.blogspot.com
    ppoolliicczzeekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń